Uppe med tuppen!!

Rubriken är dock skämtåtsido.. Idag är jag sååååhäääär trött, not good haha.. Men brukar pigga till mig lite när jag ska åka till skolan, eller aa när jag är helt klar..

Idag ska alla gå lite. Falken rider jag lite skritt&trav, lydnad med halter & med gramanen. Comet trimmas med graman & många galoppfattningar. Diddi trimmas med graman och går "vanligt" med den.

Sen ska Diddis svans & man & ben tvättas, kanske hela henne - får se.

Båda ska bli fina & jag ska putsa också..

Men först innan allt det.. Gå upp, skola till 13.40 och sen är det HEEEEEELG!!

Btw, drömde om fiskar inatt, & om en gädda.. WTF??


Kommentarer
Postat av: Alicia

Visste inte att du hade en blogg! Den ska jag fortsätta läsa :3 Har du kvar Tibbie? Jag menar, hon var ju inte på bild i headern. Kramiz

2013-03-22 @ 21:06:24
URL: http://azo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0