WORK HARD - PLAY HARD

Lång dag.. Kan dra den lite snabbt;
Fört skola, sjukt skrattig, haha.. Vi är bäst Wilma, haha.. ;* (y)
Sen hem & åt lite, och vidare ut till stallet(bytte om oxå), mockade och tog in Comet och började rida honom, med graman & hoppa lite studs och så.. Han va sååå fin!! <3

Sen fixa jag vatten, krafftfoder & hö.
Efter det va det bara att fixa Falken och det gjorde jag. Red lite "vanligt", mycket trav men inte så länge. Han va jättefin ivartfall!!

Sist ut va Diddi som gick som en klocka, tog några språng(på Falken med) och hoppa upp till 110 utan problem.. Hon har verkligen utvecklat sin hoppstil & är huuuur fin som helst!! Så kul!!

Sen så va det bara att packa & fixa. Och nu (äntligen) ligger jag i min underbara säng efter en lugn & fullspäckad dag. Lyssnar på musik också, haha. Förut såg jag på det nya TVD-avsnittet. Det va lite som ett "mellan-avsnitt", alltså hände inte så mycket.. Men det va jättebra ivartfall haha ;-)

Imon blir det somsagt tävling. Diddi & Falken. Hoppar en förklass: LA, sen så får jag se vem jag tar i lagklassen som är LA+5.

Men nu måste jag sova.. SKA UPP 04.40 IMORGON... ZzzzZZzzzzZZZzzzzzZZZZzzzz

Btw, min telefon har DAMPAT som vara den idag, asjobbigt!! @@

Btw2, fick en fråga av Emelie om vilken klass som RPC(Ridsport Ponny Cup) går i. Det går i MsvB, alltså 1m för b-ponny, 1,10 m på c-ponny&1,20 m på D-ponny!! :-) hoppas du fick svar!! :-)

//Moah


Kommentarer
Postat av: Emelie Boberg

Okej tack!!:)

2013-03-23 @ 10:08:14
Postat av: Wilma <3

Om vi de ;-) <33333333

2013-03-24 @ 10:25:50
URL: http://wilmaglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0