4 septembroooo

har ni tänkt på en sak... september är en riktigt bro månad, septembroooo liksom, eller om man vill göra den azum på nått annat sätt kan man skriva septemprooooo men det är inte lika brooo:igt. HAHAHAHHAHA omg.
Ivartfall te dagen nurå(läs i grov göteborskaaa), först till tandläkaren och lagade en lagning, HAHA fett komplicerad jag va där men fett asum as always typ. Sen till skolan och chilla där några tönt lektioner som jag överlevde trots bedövning i halva käften haha.
Sen hem och äta mackamackamackamackamacklemoremackamackamacka och sen skulle jag blogga men sen somnade jag HAHAHHA omg typ lider av sömnsjukan HAHHA. Sen gick jag ut och red och klarade av att va vaken!*applåd* - *bugar*
Comet va fin och duktig, red han en sväng ut och sen i paddocken och han va jättelat i paddocken men det gick bra ändå heheh. Imorgon blir det ett pass med lite bommar för honom, bara så han får lite omväxling hehe. Samma med dom andra två. Men innan jag ska rida ska jag ju till skolan, gud va trevligt, tror alla tycker det! :')
 
nuså har jag inte några särskilda ideer till tidsinställda imorgon, det blir inte lika många som idag men ska vara riktigt hurtig och skriva några, har en hel timma till på mig innan jag ska lägga från mig datorn. jag har nämligen gjort en datagräns all by my own hahahhahha, fett duktig då jag vet att 22 klarar jag inte så då tog jag 23! :D
 
Ajaaaaaaaa, nu ska jag typ skriva tidsinställda vettni, verkar dock som om ni gillar mina bildinlägg, dom är näioooooz! :D så ett sånt blire ivarefall! :D
 
Pussssssssss, cococococococococo Moah :*
 
dafauq, trodde aldrig det va möjligt att ha en sånhär fein hezt 
                                                                                           -Moah Eckerlöv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0