ahmen gokväll

tjenare allihopaaaa. nu ska det bli ett riktigt fett och asum inlägg!
ivartfall så tänkte jag skriva om dagen. skolan var chill, fett lång dag men ack det är ju trots allt torsdag vilket betyder att imorgon är det fkn fredaaaag! :'''')
sen så var det hem och rida. red bara comet för falken har en aslös sko så ville inte rida. han har verkligen fått en chill vecka, skönt för han då det vart en intensiv tävlingsperiod.
comet ivartfall, jo men han va riktigt fin. ivartfall på hemvägen. red ut och på ditvägen va han lite seg. men asfina galoppombyten och va för det mesta allmänt azum och näiz! 
nu tänkte jag ta en dusch sen kolla på ett avsnitt av gd.
 
och juste, jag glömde att säga någonting igår. vi kollade ju på en film men jag och hanna kollade inte för vi satt och lyssnade på pruttljud på min telefon hahahahhahhaha omg, ni anar inte hur vi skratta. hahahhahah lätt bästa på länge!!! 
 
hörs, puss och kram skumbanan.
 
btw, adda mig på snapchat: smeckerlov
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0