dagen

jaoo.
dagen har varit fett chill.
skolan var chill. hade typ bara svenska no och film för vi hade massa typ diagnoser eller va jag ska kalla det.
sen kom jag hem och chilla lite och sen ut och red. bytte hage, eller aa, falken och comet, diddi kom inte in.-.-
men aa, comet red jag bara, en sväng ut. på dit vägen va han väldigt skeptisk till all dimma på fälten men på hemvägen va han sig själv.
 
imorgon är det först skola, sen är det tänkt att jag ska rida alla. eller vi får se. 
haha helt sjukt. redan fkn torsdag imorgon igen. vart försvinner dagarna egentligen. snart kommer jag ju typ va gammal och död, hahahhaha lol.
 
nu ska jag snart gå och ta en dusch, sen kolla en serie och sen sova. vi hörs puss:*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0