det är ju lördaaaaaaaaaag

ajjemen, och igår var det ju liksom sämst bloggning, men aja, fett tråkigt att blogga från telefonen när jag inte kan skriva l, m, o liksom, inte något som är på den raden eller va man ska säga :o +Att min sänka-ljudet-knapp inte heller funkar och knappt den där uppe heller.. xo
Igår fick pållarna en vilodag istället, hade ingen särskild lust så idag är jag fit4fight igen och riktigt taggad på lite ridniiiing.. Ska ställa upp lite sockerbits hinder och hoppa, fett kul ju, hahaha. Sen ta mig en springtur och bli fiiiit igen haha lol, good luck moah typ. Visade mamma dom dära utslagen eller vafan det är och tog på nån salva, den har typ hjälpt lite! :D, det som är fett konstigt är att om man har typ bett eller sånt brukar det ju typ klia mest på kvällen och natten men icke-sa-nicke, haha då kliar det ingenting, :o
Aja får la gå och kolla det någon dag och förhoppningsvis få ett svar på va det äääär! 
 
Och nu tänkte jag skriva lite om helgen nurå, denna och nästa är det tävlingsfritt, så ska finslipa nu på min stil så mycket som möjligt, vecka 38 ska jag till Ljungbyyyyy, fett näiziga tävlingar där och falken trivs där med ju, då jäklar ska vi kämpa oss igenom MsvA:n, ska vara riktigt på topp då, same med mig, alltså så blire hårdträning nu, lol typ men yolo på annat sätt, hahahahahha. aja, får la hitta lite fitinspo och kan dela med det med er här. näxt week da bestö is coming to da huse - emmy with other word's.... 
 
om ni undrar vilka låtar som sprängs i mina lurar nu är ju de dessa såklart, fett goaaa osvosv. jaop.
mehjärtadislåt
-me-feelin'-un-happy-cuz'-i-could'nt-find-a-better-than-live-
 
en till sak jag ska göra idag är att putsa, vara fett duktig och putsa putsa putsa putsa och så vidare.
hahahaha lol, om ni vill veta vad jag gör nu bortsett från att blogga fixar jag min tumblr, haha checka den, fett go; http://smeckerlov.tumblr.com ahahhaha. 
 
aja, vi hörs, puss :*

Kommentarer
Postat av: josefin

kan inte du skriva lite om alla hästar du haft?? när du hade dom och hur det gick med dom, vart dom är nu och sånt. hade varit jättekul att läsa :)

2013-09-07 @ 13:21:05
Postat av: Emelie Boberg

Plus att vi ses i Ljunby manneeeen!!!!

2013-09-07 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0