duschat

Duschade och fixade för en stund sen och slog mig ner vid datan och kollat runt lite.
Ska skriva om silverfiskar, läxa till imorgon, haha fett tråkigt ju.. Närå men ska skriva den lite snabbt typ.. Skriver lite idag och lite imorgon bitti tror jag gör!
 
Ivartfall så kom vi hem för några timmar sen, imorgon blire först skola, sen motionera comet och putsa om jag inte kommer hem för sent! Och så ska jag göra övningar för vi har idrott så då behövs det inte springas men övningar ska göras!
 
Aja, imorgon blire fett dålig uppdatering, inget internet på telefonen och orkar inte göra något inställt om jag inte gör det imorgon bitti, aa vi får se hur det blir!
 
hörs imorgon, puss:*
 
världens finaste AW och världens finaste häst.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0