Hästarna nu(fortsättning):

Comet, b-ponny:
Comet köpe vi 2009 som problemponny, då gick han knappt att hantera och dom första veckorna fick vi promenera med honom i longeringslina och backa in i boxen. Det har gjort att jag och Comet har ett särskilt, extra starkt band till varandra och litar på varandra mer än någon kan förstå!
Nu 4 år senare så har vi tävlat upp till Nat MsvB med 4 fel(har jag för mig). Sen blev jag förstor och vi lånade ut honom till en familj men fick tillbaka honom efter ett tag igen.
Han är kung i allt, ridningen, hantering och självklart... utseendet, haha.
Comet är född 1999 och kommer alltid stå i min ägo.. Det är världens bästa, finaste och underbaraste varelse! 
 
 

Kulltorps Deirdre. c-ponny:
Diddi som hon kallas är född 2001. Jag fick hem henne förra året då jag skulle rida henne till försäljning men det blev tillslut att vi köpte henne, hehe. Hon är min lilla prinsessa och skitgris, hihi. Hon skulle aldrig vilja göra så att någon blir skadad, hon är väldigt försiktig av sig och verkligen en finurlig och fin liten dam!
När jag fick henne hade hon inte så värst bra självförtroende men nu har vi en nolla kvar till MsvB.
Love you! ♥

Valkenier, c-ponny:
Falken, mitt ''nyaste'' tillskott fick jag för ett halvår sen igår. Han och jag har hittat varandra otroligt snabbt och har redan debuterat MsvA(dock uteslutning, men ack sånna språng)! Det som han behöver i det högsta är nu att jobba på självförtroendet. 
Jag ser fram emot en fantastisk tid ihop med Falken!!
Love you! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0