sådär ja

precis tagit en dusch och nu bara jag chillar!
har fått nått typ kliande sak lite nedanför knäna, haha, fett jobbigt men aja, har la något utslag, tror det är från en parfym jag använt fett mycket så får la va lite parfymlös i några dagar och se om det försvinner haha.
Ivartfall så dagen har vart fett med okej. Först skolan, sen hem och rida Comet som var såhär super mega duper fett fin och jag red ut men shit, HAN KUNDE TILL&MED SAMLA SIG!!!!! ja fattar ni, utomhus!! men ivartfall så var han fett fin, jobbade på bra.. Sen in och byta om och sen iväg på nån skolsak, typ middag, det va la trevligt, nån konstig mat serverades, sen så va vi där en stund och sen hem och nu har jag precis tagit en dusch och kliat lite på mina knän, haha. Det är typ som om jag ska flagna då det kliar lite här och var men får inga röda prickar eller nått utan det bara kliar typ, haha. fett stört i know, men det är la kanske nån brist på något eller nått sånt kan det ju också vara! aja får se.. är ju ivartfall inte typ skabb eller något sånt äckligt hahahahhahhahahha xd
 
imorgon blir det lång dag i skolan, sen hem och rida, falken och diddi ska longeras.. ska chilla på idrotten med min FETT coola team Sjögren tröja, lätt nya favoriten! :')
 
får hitta på några roliga tidsinställda, har några ideér så har ni nått att läsa imorgooon! :D
 
i helgen dessutom, har jag ingen aning om jag ska tävla, är anmäld till typ LA(/MsvB, har ingen aning) och MsvA i Kungsbacka men vet inte om vi åker, hoppas det.. Då jäklar, ska jag vara riktigt aggressiv haha..
hahahhahha lol
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0