söndaaaaaaag

jao, deppa inte ihop bara för att det är söndag liksom.
idag har jag lite saker att göra, rida, städa, putsa, göra lite läxor och lite annat, göra några tidsinställda till veckan och lite andra trevliga saker... en annan sak som är lite mindre trevlig är att jag ska ut och springaaaa, på tisdag börjar mitt healthy life igen, nu ska jag bli riktigt fit ska ni veta, höhöhö. om ni undrar varför inte imorgon, så är det för vi ska ha en brännbollsturnering och där ska jag ha fett med uppladdning! :D
planeringen för hästarna är ivartfall såhär:
falken trimmas i paddocken, om ni undrar varför han knappt rids ut är det för att han har tappat en sko och det är mycket mjukare att rida i paddocken då, annars får vi rida på hårda grusvägar.
diddi longeras.
comet rids ut.
och sen ska jag ut och springaaaa, har fortfarande fet träningsvärk men nu kör vi yolo' summer 2014 here i come typ. 
aja, idag får jag va lite onyttig ivartfall, haha lol. ska köpa choko moment tills imorgon hahahahha, it's damn cookies u know, haha lol, ivartfall så ska vi ju ha en såndär bränbollsturnering imorgon ivartfall, så får la ha det som uppladdning, men på tisdag blir jag helt candy-freeee.
 
aja, nu ska jag kolla ett tvd avsnitt, sen ut och fira min och falkemans halvårsdag, puss:*
aww bebbi↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0