tjenare

goddag eller gokväll eller va man nu ska kalla denna riktigt forever alone lördagskväll.
just nu gör jag ingenting, fett nödvändigt liv just i denna stund känner jag. sitter och lyssnar på musik, medans jag sneglar på tv:n då&då, filmen verkar dock inte så bra, höhöh, Hobbit, aja, finns knappt nått bättre. lördagskvällar är nog menat med att gå ut på krogen eller till nån fest, inte sitta ensam hemma och typ va nått aspergerbarn haha lol. närå, don't deppa ihop nu liksom. ivartfall......
 
pållarna var så sjukt fina idag, falken började jag med och shit, han va riktigt avslappnad och fin, det va verkligen kul!
Diddi longerades och hon va fin och glad hon med.
Sen red jag Comet och ställde fram ett sockerbitshinder och red lite smått på det typ 100 ggr hahaha. duktig va han ivartfall.
sen putsa jag och så. sen skulle jag ut och springa men min obeskrivligt djupt skärande träningsvärk stoppade mina planer, asså det är hemskt, kan inte böja vänstra benet typ, haha lol. fett osmidig jaop'
 
fett duktiga ni vart på att kika in här idag med dessutom, höhö.
aja, nu ska jag fortsätta chilla runt och snart sova, fett tired ochsåvidare.com typ. 
ska leta fram en riktigt bra och mysig film jag kan kolla på, så vi hörs, imorgon ska jag svara på en fråga i ett långooooo inläggo, puss:*
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0