Blogglust

Fick bara en liten blogglust. Tänkte berätta lite bara om hur livet rullar just nu. Och det funkar. Har väldigt fina & snälla kompisar som alltid e glada och som jag trivs med otroligt bra!
Hästarna är väldigt fina, tävla förra helgen, en LA och en LA+ på Falken och Diddi. Falken kom 1:a i LA:n och Diddi 5:a! I Msvb:n blev jag inte klar i handen så två pet på båda. Men känns väldigt kul att båda är så fräscha och fina nu! Taggar till nästa helg och eliten.
Jag och Falken är ju dessutom SM
kvalade, lite kul, men knasiga regler.
Jag har fått ett väldigtväldigt bra erbjudande som kan leda till riktigt stora saker i framtiden! Kan va nått att tänka på, och suga på den karamellen lixx.
Ivartfall så rullar livet, gillar den nya skolan väldigt mycket och ja. Jag trivs bättre än någonsin! ♡







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0