10 saker ni inte visste om Mig.

Jag har VÄLDIGT lätt för att börja blöda näsblod när jag är förkyld. Jag har gått i tre skolor med den jag går i nu. Och tre ridskolor. Jag har en STOR hemlighet! Jag ÄLSKAR Ramlösa utan smak/kolsyrat mineralvatten! Mina fötter har växt jättemycket sen i höstas, då hade jag skostorlek 35, nu har jag 36-37.. Jag har HUR många nära kompisar/bästa vänner som helst, men jag har ändå svårt att lita på VISSA! Jag är JÄTTEblyg, och tyst med "nya", men sen när jag känner dom mer så är jag jättepratig, hehe! Jag är rätt så kort... Fast det är bra! ;-) Mitt fullständiga namn är Moah Felicia Eckerlöv och om jag hade vart en kille så skulle jag ha hetat William.. Det var lite... Puss&kram Moah! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0