Alla hästarna klara, Come.....

Alla hästarna klara, Comet tyckte att jag skulle få årets första flygtur, men fick han av mig... NEEEEJ, hahaha, då blev han sur på mig, hahahah! Ivartfall så kommer det komma upp inlägg under denna timman om Dagen Ridpass, kan skriva ett känslo-inlägg ikväll om jag hinner... Ska mocka klart sen också, orkar bara inte just nu, fick sån himla huvudvärk förut så jag gick in och åt och nu sitter jag och kollar på tv.. ;-) Måste gå ut och gå med mina små sötnötar sen också.. Sjukt gött väder ute just nu, förut så var det tom. myggor och knott ute.. :-0 Aja, nu är jag ute och surrar HELT! Men detta ska fixas innan jag ska sova ikväll: Kolla på tv & blogga Mocka klart hos hästarna Gå ut och gå med Comet och Tibbie Duscha Det är resten av min dag, vet dock inte hur jag ska hinna, haha! Ska ju äta också sen, ska också ta fram kläder till GBGHS! Gud vad jag längtar, ska träffa några kompisar, och såklart hejjar man på Clara Lindgren och Cornelia Saxentorp i GP-Ponny! Men nu ska jag fixa några tidsinst nu...!!...

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Vilka då?;)<3

noo, Axelina dit OFO^^

2012-02-21 @ 17:56:05
URL: http://wilmaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0