Ber så hemskt mycket om ursäkt för SÄMST uppdatering!!

FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT-FÖRLÅT!
Nu ska jag fixa ALLA Dagens Ridpass inlägg, sen ska jag skriva några tidsinställda och så ska jag fixa lite här på bloggen...
Kan berätta lite om gårdagen..
Först så vaknade jag och red Tibbie, linade Glader & red Comet.. Sen så fixade jag i stallet & åt och sen så åkte jag till Göteborg. In till HorseShowen med en kompis och kollade på min tränare och hon fick 8 fel.. Sen så kollade vi lite på annat och sen gick vi på mässan.. Handlade lite på Börjes och köpte:
5 ridstrumpor 100:-
2 täckesgjordar 100:-
1 strasspannband(glittrar jättemycket) ????
1 ländtäcke 195:-????

Det var det jag fick hem på torsdagen, jag ska skriva en lista och ni får se vad jag ska köpa imorgon/på lördag!
Idag ska jag inte göra någonting..
Snacka om att sakna sommaren, känner verkligen att ''den är runt hörnet'' nu! ♥

:* Moiiiiiiiiiiz ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0