Dagens Ridpass Comet 21/2-12

Först så började jag skritta på vägen och han kändes fin och lugn.. Sen så när jag hade skrittat fram och han gick i fin form så började jag trava, han kändes bra bara lite pigg men det är ju bara bra! Sen när jag ska börja galoppera så först kändes han jättebra, men sen tog hans humör bara en "vändning" och han hade bestämt sig att få av mig, och jag trodde att jag skulle flyga av när som helst, men nej det gjorde jag inte, hihi! Han var seriöst värre än Mulle(hästen som är med i tidningen MIN HÄST), han var HELT galen! Men sen när han förstod att han inte fick av mig gav han upp och helt plötsligt var han hur fin som helst! Visst, han gick inte i världens bästa form men han var så himla lugn på ett sätt.. Sen travade jag av och HERREGUD vad fin han var! Kan även tillägga att jag gjorde han lite tävlingsfin och satte på han det röda JW-setet, men betedde han sig som en tävlingsponny är då frågan.. Lite om dagens ridpass på Comet, kort sammanfattning är att han var GALEN men tillslut släppte det och han var jättejättejättefin! Puss&kram Moah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0