Den andra jag ser upp till är...

Linn Olsson:
Linns sätt att inte ta åt sig, det är sjukt häftigt tycker jag! Hennes sätt att inte bry sig om dom som inte respekterar henne på rätt sätt! Hennes sätt att köra sitt egna race på!
Jag tror inte det är lätt att rida 2-3 hästar per dag, ligga i med skolan och sedan ha en stoooor blogg att ha hand om också!
Lilla jag som tycker det är svårt att hinna med att rida 2-3 hästar per dag och har rätt så lite med ponnysarna och bloggar när jag vill...
Tycker Linn Olsson är en förebild för många och att hon nog bara ser mig som ''en i mängden'' men om hon hade sett detta hade det vart så sjukt j*vla coolt!
Ni undrar säkert varför Linn är min förebild, och jag kan säga att det är för att hon är just HON! HON med stora bokstäver, HON som orkar att ligga i ändå in i/till slutet, HON som är perfekt, HON som KÖR SITT EGNA RACE varje dag! Just HON som sitter och berättar hennes liv för hur många som helst!
Linn har fått mig att se det ljusa i allt... Tex. när Tibbie bråkar nästan hela ridpasset, då tänkar jag det från den ljusa sidan och det har just Linn gjort för mig! Hon har gjort så att jag kan se ''allt''(nästan ivartfall) från den ljusa sidan...
Jag tycker att Linn Olsson är perfekt och jag ser upp till henne sjukt mycket! Tack för allt du gjort för mig, Linn Olsson!

(Hoppas jag får låna bilderna)

Linn Olsson, jag ser upp till dig och vill bli som dig när jag blir stor! ♥

Linns blogg hittar ni HÄÄÄÄÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0