Den första jag ser upp till är:

Julia Lundgren
Asså denna tjejen! Hon verkar verkligen köra sitt egna lilla race!
Henns ponny är obeskrivligt fin och samma med hennes häst! Har chattat med Julia på fb och hon är hur snäääll som helst, inte så som dom flesta tjejer/killar är som ligger på den nivån hon ligger på inom ridningen... Hennes blogg gillar jag men jag läser typ bara hennes inlägg (oupss).
Jag tycker Julia är helt perfekt och aa, hur snäll som helst, snygg&söt, världens finaste ponny&häst, rider superdupermegadunder(osvosvosv..) bra och hon har en asbra blogg!!

Tycker verkligen inte att du ska ta åt dig Julia när folk kommenterar dumma&elaka saker! Om personen tycker att du är stor(som du VERKLIGEN INTE), låt den göra det, för du är helt perfekt! Nisse är perfekt & Twingo är perfekt!
Julia Lundgren, det är hos dig(på din blogg) som jag får inspiration! Julia, det är på din blogg som jag går in och kollar på varje dag, 24/7!



(Hoppas jag får låna bilderna)

En dag hoppas jag på att bli som dig...

Julia Lundgren och hennes blogg hittar ni HÄÄÄÄÄR!!!

Puss&Kram Moah :*

Kommentarer
Postat av: elin

sv: en gpa hjälm. :D tack <3

2012-02-14 @ 18:55:32
URL: http://elliinkarlsson.blogg.se/
Postat av: Julia Lundgren

Nemen guuuud vad gullig du är! puss på dig :)

2012-02-17 @ 11:05:00
URL: http://twissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0