God morgon!

God morgon! Igår så gick det inte som planerat och vi fick punktering... Men nog om det nu, hann faktiskt inte mocka igår, jag var så jvla trött! Gick och la mig på direkten typ... Sen imorse så åkte mamma och en till och fixade den, så just nu är jag ensam hemma...!!.. Ska snart gå ut och fixa hos hästarna och släppa ut dom och lite så... Vi får se om vi åker till träningen, det beror på.. Men går nog ändå ut och rider Tibbie en extra gång.. Ska försöka rida alla tre idag. Det är ju SÅ HIMLA FINT väder ute just nu, inte ett endaste moln på himlen och solen skiner=hästarna vill ut, haha! Mamma kanske var snäll och släppte ut dom innan dom åkte.. Men nu ska jag dra dig.. Puss&kram Moah! :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; hej! Det är klart att jg kan göra en bloggdesign till dig. Men just nu har jag inget integnet på datan eftersom jag inte är hemma.. och sen kommer jag inte hem förrän på måndag typ ;) men om det går bra att vänta, för jag har en bloggdesign innan dig också. Men du kan väl skicka ett mejl med bilder och vad det ska stå och lite färgförslag och sån:)

2012-02-21 @ 10:14:57
URL: http://fantastichorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0