Godmorgon... :-)

Godmorgon, vaknade för en halv-timme sen typ, vaknar ALLTID så himla tidigt på loven! Aja, igår så orkade jag inte blogga, jag blev jättetrött när vi hade kommit in så då slet jag i det.. Min dag ser ut såhär: ~Ge hästarna mat & släppa ut dom ~Äta frukost ~Mocka ~Städa i stallet Sen kommer Wilma hit med sina asfina hästar, då blir det rida.. Sen åker hon förhoppningsvis med när jag ska hoppträna ikväll! Och sen så ska jag fråga Wilma om vi kan putsa lite, för det behöver jag verkligen göra! Ska också försöka hinna med att "styla" Tibbie lite innan vi åker på hoppträning... Det var "lite" om dagen, hehe! ;-) Ska fixa några inlägg nu men det går dock inte att få det tidsinst... Puss Moah! :*

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

Naw' du har också asfina hästar!<3. Klart vi kan putsa:))

2012-02-22 @ 09:15:14
URL: http://wilmaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0