Hann inte blogga igår...

Hann tyvärr inte blogga mer igår, men nu ska jag fixa lite tidsinst, så ni kommer vara uppdaterade i ett bra tag framöver, haha!
Sitter och kollar lite bloggar, tycker att vissa bloggar bara är för bra!
Men ivartfall, igår så efter skolan åkte vi och lämnade en häst en häst somsagt, den skall lånas ut! Sen så på ''den gården'' skall vi köpa manege-kort och så igår fick vi med oss 4 täcken som är hur fina & mysiga som helst!!
Sen när vi kom hem så fixade mamma lite mat, wookade grönsaker och mini-baguetter, mums!
Sen så satt jag och kollade på tv i typ 1 timma eller något och sedan gick jag ut.. Det var asläskigt där ute(haha) så jag tog in Tibbie medans jag fixade och grejade, hihi!
Imorgon så ska vi städa i stallet, och lite, kanske åker till manegen imorgon, men det beror på! Tror det blir så!
Ska få mamma att filma då, det blir nog ett dressyr-pass så att hon inte blir så tjurig(Tibbie), få henne ordentligt böjd & rund för min innerskänkel men ändå inte flytta ut bakdelen... Och att inte hoppa fram när det blir jobbigt, utan att bara få henne att jobba på med bakbenen under sig och få henne lugn och fin!
Men nu ska jag ta och skriva lite tidsinst och sen så aa.. ;-)

Världens bästa häst! ♥

Puss&kram-skumbanan! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0