Har precis ätit, nu kollar jag på tv...

Som rubriken lyder. Sitter och kollar på 112 På Liv och Död, på tv och har precis ätit.. Skulle ju hopptränat men bilen var inte klar.. Men aja, ska hoppträna för Bella snart! Förut på red jag alla tre med Wilma och dom var snälla och glada bara det att Glader jag SÅ himla jobbig! Ska skriva ridpassen i enskilda inlägg. Så det kommer upp lite Dagens Ridpass inlägg nu under kvällen/eftermiddagen.. Sen ska jag skriva några andra inlägg.. :-) Måste mocka sen också, hann inte det i morse.. Har inte så mycket att skriva om mer än vad jag ska göra resten av dagen: ~Mocka ~Kolla på tv ~Duscha & smörja in mig ~Fixa en liten lista till GBGHS den kommer att komma upp går på bloggen.. Puss&kram :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0