Leta efter/handla på EuroHorse! :-D

Detta kommer jag att leta efter & kanske köpa på mässan!
  • Ridstövlar!
  • Bruna tyglar med små ''pluppar''(hahaha!)
  • Svart magplatta 100 cm
  • Hovolja
  • Ridhandskar
  • En pikée(stavning)
Allt detta behöver jag, Tibbie & Comet, hehe! Inte så mycket men jag är nästan 100 på att jag kommer köpa lite mer... Annars frågar jag 100800, hahahahahahaha! xD


Världens, nej, Universums finaste ponny.......... NÅGONSIN! ♥♥♥

Pussssssssssssssssssssssssssss! :*

Kommentarer
Postat av: Maya

Vad ska du göra med Tibbie och comet? Säljer du de då eller vad ska dy göra med de? När är din b ponny tid slut?

2012-07-24 @ 23:52:43
URL: http://parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0