sorry for bad update... Nu lånar jag syrrans mobil & bloggar med.... ;-)

Hejhej!
Sorry för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte HUNNIT eller ORKAT...
Så himla skönt att ha sportlov nu för jag känner att min kropp verkligen behöver det nu! Kan berätta lite om vad jag har gjort och vad som händer i veckan... ;-)
I torsdags så var jag i skolan, sen åkte vi och lämnade en häst(somsagt tror jag) och så handlade vi lite där... I fredags så var jag inte i skolan... Gjorde ingenting... I lördags/förrgår så var jag hemma och fixade lite hos hästarna och så, kommer typ inte ihåg vad jag gjorde, haha! Igår/söndags så vaknade jag(antagligen) och sen så fixade jag mig lite, åkte och köpte först 10 små-balar med hö, sen åkte vi och köpte kraftfoder och spån... Sen så var mammas "kompis/väninna" hemma så hon var snäll och mockade i Tibbies och Comets box, medans mamma och jag broddade Tibbie för att sedan gå ut och rida... Tar det ridpasset i ett eget inlägg! Sen fixade jag klart i boxarna med spån och lite så, sen hö och kraftfoder och sen så var det bara att kila in och se Ponnyakuten..!!
Idag så är jag hos min "kära" syster och får se vad som händer...
~Jag tar dagen som den kommer~ rättare sagt! ;-)
Puss&kram Moah! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0