Sorry for bad update.... "/

Heej! Förlåt för dålig uppdatering men internet är inte särskilt bra hemma hos mig och mobilen har vart dööööd... Ivartfall, i förrgår på Alla hjärtans dag, så gjorde jag ingenting typ, skolan & sen en film när jag kom hem... Sen igår så var jag i skolan, sen kom jag hem, gjorde hemma-lagad pizza, och sen gick jag ut till mina <3 och sen så kollade jag på tv och sist film, haha! Idag så körde jag en häst då vi ska låna ut en... Inte någon av mina utan "familjehästen" eller vad man ska kalla det.. Har även vart i den butiken som finns där och vi fick några riktigt bra FYND som verkligen var i BEHOV!! Sen så fixar jag hästarna lite snabbt och sedan blir det att duscha, äta och göra lite läxor... Om jag hinner så kollar jag på en film också... Imorgon så blir det skolan och sedan så får hästarna vila för mamma jobbar. KANSKE hittar på något med någon kompis... Mer update sedan! ;-) Puss&kram Moah! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0