Ut till stallet och fixa och greja snart...

Hästarna är ute i hagen, Comet står utan täcke för att "vädra pälsen" lite haha, jag har börjat mocka lite och jag har nyss ätit frukost. Resten av dagen blir såhär: Mocka Rida Tibbie, Comet och Glader Städa i stallet Borsta hästarna Gå ut och gå med hästarna/rida barbacka Duscha Städa lite i mitt rum Göra lite "läxor" Så ser resten av min dag ut! Helt okej, tycker jag! Nu ska jag bara borsta tänderna, smörja in mig och borsta håret och sen går jag ut till mina älsklingar... Och förresten, fick en fråga om vart jag har mina hästar.. Jag bor på en liten gård i skogen så dom står hemma i uteboxar som dom trivs jättebra med! :-) KÄRLEK Moah! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0