Veckan blir såhär....


Måndag:
Vila för hästarna, jag är hos min syster!

Tisdag: Hoppträning på Tibbie, Comet ridas förhoppningsvis, Glader ridas!

Onsdag: Rida Tibbie & Comet/Glader i manegen dressyr/markarbete, den som inte hänger med till manegen rids ut!

Torsdag: Vila(om jag inte går upp huuuur tidigt som helst, haha!), GöteborgHorseShow!

Fredag: Vila, chill med någon kompis kanske, haha!

Lördag: GöteborgHorseShow!

Söndag: Tibbie och Glader/Comet i manegen markarbete, den som inte hänger med får gå ett konditionspass ute!
Om ni undrar varför jag aldrig åker med Comet och Glader till manegen/i transporten, är det för att dom faktiskt inte gillar varandra särskilt mycket! ;-/
Tanums Ridklubb Klubb Mästare-2011! ♥

//Moah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0