Godmorgon.. :-)

Godmorgon! Kommer blogga rätt så mycket nu under morgonen då vi har ISgata här hemma.. Gick ut & kände på den och jag ramlade på direkten, HAHA! x'D Ska städa sen och jag hoppashoppashoppas att jag kan gå ut och rida senare idag.. Hoppas på att isen smälter och det blir slask, det är ändå soppas varmt ute så att den borde börja smälta, men dock så blåser det kallt... Ivartfall så ska jag städa i mitt rum idag, och tvätta lite kläder.. Som BEHÖVS! Och så kanske jag bakar något gott och sen så ska jag kolla på Wild Kids och The Voice Sverige.. :-D Helt okej fredags-kväll enligt mig! Ska även fixa några inlägg om...(hemligt, moahahahaha) Ska nog fixa några bilder också, hihi! ;-) I helgen så anpassas ridningen efter vädret.. FINT=Långtur "FULT"(om det är halt och typ snöstorm)=Korttur Imorgon så ska jag kolla Mello och min röst går till Ulrik, fyfarao vilken BRA låt, det kallas Jag Topclass!! Och på söndag, Ponnyakuten & aa, sen Måndag & då blire skola.. Så blir det i helgen.. + att någonstans där emellan, ska jag pusta, plugga &&& SOVA UT!! Det behövs! :$ Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0