Godmorgon.. Sjukt bra dag idag!

Godmorgon som sagt! Igår somnade jag vid 9, hihi.. Sen idag vaknade jag vid 6 och så ställde jag klockan och sen så sov jag lite till.. Igår så var jag i skolan, sen ut till hästarna.. Skrittade båda två barbacka, sen åkte jag och mamma och köpte pizza. Sen åt jag, kollade på familjen annorlunda och så somnade jag, HAHA! Idag så drar jag till skolan, sen hem, mocka osvosv. och så tar jag en tur på Tibbie.. Comet tror jag att jag longerar.. Jag är ensam hemma i några timma och sen kommer min syster hem TROR jag.. Ska även springa/gå ut och gå(isf med en häst) med det är ENBART om jag hinner.. ;-) Måste också göra läxor sedan.. Men det är inte så jättesvårt..!!.. Men nu ska jag gå ner och fixa mig lite sen blir det skola!! Guuud vad jag längtar... Till sommarlovet, asså(hahaha) ;-) Hörs sen, Moah! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0