Jaa, jag lever... ;-)

Jag lever! ;-) Har inte hittat mobilen.. Eller rättare sagt, jag går inte orkat gå och hämta den... Men ivartfall, jag var på CR med Tibbie idag och jag skriver om det sedan.. Nu dom här dagarna så går jag BARA ridit och fixa i stallet.. Ska gå ut till stallet snart men jag sov i typ 1 & en halv timme typ.. Men måste gå ut och gå med Comet och mocka till alla tre, fixa mat och så ska jag ta och putsa bådas sadlar.. Kommer nog blogga rätt så mycket ikväll, är själv hemma tills 20 över sju, typ... Imorgon så händer ingenting, ska rida Comet, gå ut och skritta Tibbie en låååååååång tur, bara mysa, gosa & sätta på henne vanligt bett och aa, hela köret! Får se om jag rider Glader... Sen så bara jag slappar ska göra några skolsaker och sen blir det att chilla all day, måste verkligen få sova ut imorgon, men jag vill bli klar i stallet tidigt, på har jag resten av dagen kvar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0