Knäppt inlägg.. Eller?!? Skaffa er egen uppfattning av inlägget! ;-)

När jag kikar runt på bloggar som jag FÖLJER(=att jag läser det 5-10 ggr/dag) så känner jag verkligen att jag skulle kunna blogga hur mycket som helst.. Långa inlägg.. Och allt! Men när man väl kommer in på blogg.se så känner jag verkligen, vad är det egentligen som verkligen når ut till bloggläsarna, som får just mitt liv att vara så intressant? Vad gör mitt liv så intressant? Det är MIN stora fråga.. Det är sisådär uppdatering.. Men att det faktiskt finns folk runt om i HELA Sverige som faktiskt sitter bakom sin dataskärm och klickar in på MIN blogg just för att den antingen är BRA eller SJUKT DÅLIG, folk som tycker att man rider dåligt, bloggar dåligt eller är allmänt ful.. JAG SJÄLV har MIN uppfattning av det(dumma kommentarer, elaka blickar m.m.)! JAG tycker att allt dumt&elakt byggs på avundsjuka & svartsjuka.. Asså för mig finns det knappt i min verklighet att det finns folk i HELA landet som faktiskt sitter och läser just MIN blogg. Som läser om mig och mina hästar. Som sitter och läser om MITT liv! Nu kan jag knappt skriva mer(hehe) går nästan fått skavsår i fingrarna, ska skriva några andra inlägg nu... Puss :-*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Att du har världens bästa ponnysar och rider bra och du har underbara bilder och skriver bra :D

2012-03-07 @ 16:08:10
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0