Kollar på Sveriges Värsta Bilförare... :-)

Japp kollar på det nu.. Sen så ska jag bara ge hästarna hö och byta täcken, gud vad duktiga båda var idag! <3 Hann bara rida två men annars skulle jag ridit Glader också, rider honom imorgon. Dagen har vart såhär: Fixa mig för skolan, Skolan, Gå hem till mammas kompisar, Hem, Rida&hoppa Tibbie, Rida Comet en snabbis! Hann bara rida Comet en snabbis, men han var snäll och duktig! <3 Tibbie har jag inga kommentarer på, hon var så jvla fin, hoppade 110-120 cm med LÄTTHET! Gud vad jag är taggad till Söndag! Älskar mina ponnysar, dom är verkligen i TOPPTRIM nu!!! <3 Imorgon så kommer jag att först dra till skolan, sen hem & rida, fixa stallet & börja packa lite tills på söndag, ska ju tävla då! :D Och sen så händer inge mer, ska bara ha lite fredagsmys och kanske gå ut & gå med dom små tjockisar.. Kan även tillägga att jag såg ett litet gulligt rådjur förut när jag var ute och red med Comet! Ni kommer få lite halvdan uppdatering här då jag ska börja blogga på TeamStar också, men who cares ?! ;-) P&K :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0