Livet leker!!

Rubriken säger ALLT! Jag bloggar när Jag VILL & när Jag HINNER.. Igår red jag alla tre, Tibbie fick en långtur upp för backarna & sen "hittade" jag en "ny" väg som hade först en stock, sen en liten bäck, sen galoppsträcka och sen två stockar, asbra ställe, kommer LÄTT rida där 24/7, haha nejdå, men varje gång jag hoppar i vartfall! Tibbie var jättesnäll och lydig, gav henne en rejäl avskrittning.. :) Comet fick klättra i backarna och Glader fick sig en korttur i backarna.. Men aja, sen såg jag på Ponnyakuten och sen Kontoret! Idag red jag bara Comet, red där vid stockarna och han var jätteduktig, först TVÄRstanna han vid vattnet och vägrade att gå över det.. Sen så hoppade han fint! Och vid en "pinne" som låg på 1.20m hoppade han ÖVER, haha, egentligen så var det meningen att jag skulle stanna och hålla upp den men Comet hade andra planer! Kan även meddela att Comet fortfarande inte kan stå stilla men idag så stod han inte stilla EN SEKUND! Gud vad jag var sur på han då.. ;) Aja, lite om dagen, har även vart i skolan och aa... Inte gjort så mycket mer.. Men nu TAGGAR Jag järnet tills Söndag......... Ja, Jag har ett liv! ^^ P&K:-*

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta ponnysar du har! :D

2012-03-20 @ 19:55:39
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0