Rubrik

Hejsan! Var ute och skrittade Tibbie barbacka lite förut, kände i hela mig att jag inte hade NÅN ork i armarna, men behövde ut och lufta mig lite så jag gjorde det med mitt <3 Comet var duktig och hoppade fint igår och aa, måste bara testa ett annat bett då han verkligen suger tag i det bettet han har nu och kör ner huvudet.. x) Tibbie skrittades igår också.. Imorgon så ska jag antagligen rida båda och Glader ska skrittas, det är just nu en som hjälper till att rida Glader åt oss!! Ska inte göra så mycket mer imorgon, ska fixa lite i skolan och plugga på ett jkla prov som är på tisdag.. Men ska chilla lite nu, håll koll på den andra bloggen också: Http://teamStar.blogg.se :) Kram Moah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0