Ska bättra mig med uppdateringen men jag har verkligen haft FULLT upp!! ;-)

Som sagt har inte hunnit blogga! I onsdags så red jag Tibbie, och fixade lite i stallet innan Wilma kom och skulle sova över :-).. I torsdags så vaknade jag 07.20, vi hade studiedag så aa.. Vi åt frukost, gick ut och gav hästarna mat och sen fick dom gå ut i hagen.. Sen åkte vi och fixade massa saker och köpte hästfoder och spån.. När vi kom hem red vi och det gick bra, är så himla kul att se sin egna ponny när någon annan rider.. Hon är så jvla cool Tibbie, och jag mer än ÄLSKAR hennes bakbensteknik.. Nä jag mer än ÄLSKAR hela hennes hoppteknik! :') Jag red Comet ala dampiiponnie, han ställde sig och sparka & bocka när han inte fick hoppa, sen så kan han knappt galoppera rakt om man inte ligger(tolka mig rätt...) först.. Kul att jag bara har ponnysar som måste vara först annars får dom Dampi, hehe! Sen åt vi hamburgare, pommes och chokladpudding med grädde och bär, MUMS! Sen åkte Wilma hem och jag gjorde inte så mycket.. Igår så skulle jag åka till skolan men då gick det inte för vi hade PUNKTERING IGEN!! Så jag stannade hemma.. Red och fixade, Tibbie har nog aldrig vart så lydig som hon var igår NÅGONSIN! Comet världens gulligaste, lägger in sparkar här & var, haha! :') Idag får jag se om det blir hoppträning, tror knappt det då vi inte har varken hästtransport och bil.. ^^ Aja, lite om dagen och så, ska snart gå ut och ge hästarna mat, dom får gå ut lite senare.. Hoppas vädret blir lite klarare! ;-) P&K M :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0