10 saker..

10 saker ni inte visste om Tibbie..
 
1. Hon taxerar själv på hinder.
2. Hon går nästintill alltid i pasagång i nerförsbacke.
3. Hon tycker det är sjukt kul med omhoppning(ni som sett mig rida, ser kanske att jag ofta sitter och ler)
4. Hon tycker att hon själv är väldigt cool.. Och hon vet att hon är BÄST!
5. När det är "årstids-växling" eller vad man säger(haha), är hon rädd för ALLT i skogen..
6. Hon är väldigt välriden, säger ivartfall dom som ridit henne!!
7. Om hon vart en människa hade hon vart en tuff, kaxig brud i lyxförpackning, hahaha! x'D
8. När hon blir sur eller irriterad på mig när jag rider börjar hon studsa. Om hon bmir sut i hagen(tex.) eller om Bella jagar henne.. Stampar hon med ena frambene. Hårt i marken! xd
9. Hon sparkar på box-dörren när hon hör att man håller på med mat.. En bräda har blivit lös, haha!
10. Hon hoppar bäst i omhoppning.
+11(en liten extra som jag kom på). När hon/vi inte har vunnit kollar hon upp på rosetten(i pannbandet) och det ser ut som om hon kollar vilke. Färg det är.. ALLTID om vi inte har vunnit. <3
 
lite om min prinsessa.. Så nästa gå g ni ser henne ge henne lite godis och hon är din bästa kompis livet ut, hihi! ;* <3
 
kram Moah & Tibbie(såklaaart ;))

Kommentarer
Postat av: Alexandra Hansson

Ni är så duktiga ni två.Ni är bäst! :)) <3

2012-10-21 @ 08:04:22
URL: http://alexandrahansson.blogg.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0