Dagens ridpass/träning osvosv..

Idag var jag och tränade Tibbie. Hon va JÄTTEFIN och det gick jättebra!! Red några galoppbommar, en 50-50 oxer(ett hinder som står 50% lätt & 50% svårt, haha). Sen en 17m räcke till oxer som hon hoppade jättefint. Annars hade hon förövrigt väldigt bra trmpo. Hon va väldigt lugn och avslappnad i både framridning och "av"-ridning! ;) Sen var vi och skodde Comet så nu har min prins guldskor.. Det förtjänar han!! <3 Sen hem, åt pannkakor, och ut och rida Diddi. Visste inte om jag skulle rida "vanligt", träna galoppfattningar, eller i backar. Så jag red i 2 backar och emellan red jag galoppfatyningar och tempoväxlingar i galopp.. Hon va lite springig ibland men sen va hon fin.. Hon va såååhäääääääär fin när jag travade av henne. Lugn och avslappnad och behövde knappt hålla i tyglarna! Min fina tjej! <3 Btw, hörde 2 skott när jag va ute och red på henne.. :o Sen var jag ute och skrittade min KUNG, eller han är min Prins också, men KUNG är hans namn!! ;) Nu ligger jag i sängen. Upp tidigt imon, rida och fixa. Mysigt! Btw, har försökt uppdatera under dagen men mobilen har inte velat samarbeta+att den dog mitt upp i allt :oo Aja, nu ska jag sova.. Puss, hörs imorgon!! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0