För er nya läsare..

Hej!
Mitt namn är Moah Eckerlöv. Jag är 12 år & är född 2 Februari 2012.
Jag ääääääälskar One Direction(hihi<3) och speciellt Harry Styles.<3
Jag har 3 egna ponnysar(eller 3&en halv). Två b-ponnysar och en c-ponny. Lite info om dom:
 
Tibbie är en b-ponny. Hon är född 2002 alltså 10 r. Jag fick hem henne 9 februari 2011 och efter några månader blev hon halt pga. en tidigare omkullridning. Vi tävlar upp till Nationell Msv, alltså det högsta vi får tävla. Vi var med i utomhus SM 2012 och kom på 17:de plats i A-finalen. Och vi är anmälda till inomhus SM och ligger just nu i hårdträning inför det!! :) Tibbe är gulbrun och kraftig. Hon vet att hon är bäst och hon är asball!!
 
Comet är KUNG! Han är född 2 juni 1999 så han är 13 år. Han är renrasig welsh från tyskland. Vi köpte han 29 maj 2009 då han var klassad som problemponny. Efter mycket slit tävlar vi nu upp till LA och har 1 nolla kvar till Msv.
förra året fick han en hovbensfraktur och fick därmed stå ett bra tag.. Men nu är vi fit-for-fight igen och vi ska tävla Änglahoppet!!
Comet är fux med silver-färgad man och svans! <3
 
Kulltorps Deirdre "Diddi" är ganska ny. Fick hem henne 13 Maj iår och pga. att hon blivit riden i fel form innan åkte hennes knä upp nån millimeter så hon började hala. nu är hon frisk och vi tävlar lite då&då. men just nu är b-ponnyerna i fokus.. Vi tävlar upp till LA och mitt mål med henne(om jag inte lånar nån annan) är GP-Ponny 2013!! :)
Diddi är skimmel(aa när hon är tvättad då.. Annars är hon grå/brun/svart)
 
det var lite om mig, hoppas ni stannar, och tycker min blogg är bra!! :)
 
kram Moah! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0