HAHAHAH

Ska gå ut och mocka och promenera med Comet.. Är för mörkt för att rida och det regnar som in i.. ;) Men han longeras kanske lite, får se, bara så han får röra lite på sig. Sen så putsar jag nog lite, och Comet ska borstas och Diddi ska borstas.. Mamma kanske vill gå med med Diddi eller om jag skrittar på nån av dom. Måste tvätta och packa idag också.. Trevligt, alltid i sista sekund, haha.. Om ni har något föslag på va jag ska skriva om skriv gärna det då!! Imorgon kommer jag ju sitta i bilen en stuuuund.. ;* Måste säga att det är faktiskt väldigt mysigt att fixa allt på kvällen, vet inte varför jag tycker mer om det än på dagen/morgonen men jag känner mog typ lugn då, HAHA! Nu lät jag riktigt vuxen!! x''D Aja, hörs sen, är typ TAGGAD på att putsa.. Jag är sjuk i huvvet!! xo Puss Moah :*

Kommentarer
Postat av: Linnéa Grann

Bor du på gård? Isf hade det varit jätteroligt om du ville visa runt i ditt rum och stallet och så via video :-D Kram!

2012-10-20 @ 20:45:08
URL: http://minilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0