Heej!!

Ska försöka börha blogga lite nu.. Dessa 2/3 dagarna har jag tränat. Hoppade bana igår, gick sådär. Jag tyckte det var ganska högt då ett räcke var runt 110/105. Det BLIR högt på b-ponny! Och jag är inte liten men hon klarar det!! ;)
 
idag är jag hemma. vi kom hem SENT igår kväll så.. alla ska ridas lite idag tror jag.. Ska KANSKE ta nått litet språng på Tibbie. För att känna lite så att jag inte tycker 1m är högt!! 
 
ska snart gå och hämta lite frukost! Sen ska jag kolla lite på tv och sen går jag nog ut!! ;)
 
btw, tack Amanda och Alexandra för era fina kommentarer.. Det värmer verkligen!! <3
och svar till anonym; ja jag ska tävla SM..
 
och alla reserver till änglahoppet har kommit in så min grymma kompis emma ska också tävla där med sina fina d-ponny.. och jag tävlar ju Comet på änglahoppet och tibbie SM!! Tagga, bara det att jag ska tävla 5 dagar i rad, heheh.. xd
 
hörs sen, puss moah! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0