hörs...

Hejsan! Bloggen kommer ligga lite ''lågt'' då jag måste ladda in pengar på mobilen.. ;)
 
Hästarna går suuuuuuper. Tränat dessa två dagar, eller igår och i måndags.. Så fina, Tibbie och Diddi. Comet ska skos, eller vi ska sko han.
Skolan rullar på, haft utvecklingssamtal.. Inget jag behöver bekymra mig över. Och så har jag vart hos tandläkaren i måndags. Har fått tid till en som är special sak med tandställning.. x_x
 
Hörs, ska bli bättre uppdatering men aja.. ;*
 
Sen när jag kommer hem ska jag mocka, tibbie och diddi ska skrittas men det kanske min käääära syster vill hänga med på.. Bara lite kortare tur men ändå så att dom får röra/promenera sig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0