Lite olika saker+svar till My:

Hej, ska försöka uppdatera lite nu..
Idag ska jag fixa, putsa, rida och lite sånt. Igår köpte vi spån och hö, idag har jag gjort en bra frukost med varma mackor, yoghurt och lite så. Hästarna har fått mat och ska snart släppa ut dom om det inte regnar för mycket, det bara öser ner här, gör det det där du bor också ? ;) :) 
 
nu är det inte länge kvar till SM & Änglahoppet så hästarna ligger i hårdträning. på måndag till söndag är jag ledig från skola, ska göra en sak inför SM.. Lite hemligt, hihi! ;)
 
och svar till my, du som undrade vilken häst Danny va. Det är minkompis Natalies ponny. det är en d-ponny fux. Han är väldigt fin och trevlig. Skylle faktiskt kunna tänka mig att köpa han själv, om jag skulle letat d-ponny då.. Han är till salu och ligger ute på annons! :)
 
kram Moah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0