Morsning..

Ska snart gå upp, gårdagens tävling är jag sååååå nöjd med! Comets FÖRSTA placering någonsin. Med mig, kanske någonsin också!! <3 ivartfall kom jag ju 3:a i LB, trots ett slarvpet då jag tog i han direkt innan hindret. I LA:n gjorde jag samma sak på ett hinder så där rev han och sen tveka han in i sista kombinationen men jag va på han så han hoppade men det blev ett råkhopp så han rev det.. Så sjukt nöjd med han, han hoppar ju trots allt, & tycker det är sjukt kul!! <3
nu har vi också startat en inomhus tävling innan Änglahoppet så det känns bra!!
 
idag ska hästarna rakas, ridas lite och så.. Plocka fram lite täcken, och schabrak till SM. Det är ju bara idag, imon och lite på tisdag sen åker vi!! :DD <33 
 
aja hörs sen måste dra på toa.. Btw, ån av mina grymmi läsare som vet vad klockan är ?!?! ;*
 
puss moah :*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svara på Kik poopie <3

2012-11-02 @ 19:20:44
URL: http://ellenkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0