Ridit Tibbie..

Comet ska ridas sen.. Blev GENOMBLÖT innan jag ens skrittat fram helt. Sen red jag ner till sjön och red lite stohej där nere.. Det va lite överavämning så vi plaskade i vattenpölarna, HAHA. Sen klippte jag henn lugg.. Den blev lite kort, hehe men annars är hon ju söt.. Nu kan hon ju se ivartfall.. Jag sitter och lyssnar på mina favorit-killar(hahhaha, va annars) och har druckit lite varm oboy.. Ska dra ut och mocka hade jag tänkt men har vekligen INGEN lust för att gå ut.. "/ Aja. Hörs sen, ska skriva ett åsiktsinlägg innan jag går ut hade jag tänkt dock.. ;*

Kommentarer
Postat av: sandra

Lägg in bilder! :)

2012-11-16 @ 16:54:01
URL: http://ms.weride.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0