Sleeptime..

Ska sova nu. Dagen vart grym! Så nöjd med Tibbie denna helg!! I LA:n idag var det en A:0 så man ska alltså rida snabbt från hinder nummer 1. Tibbie va så jäkla pigg så det va mest bara att styra och hänga med! Dock så rev vi två, men hon hoppade JÄTTEfint! Fick snabbast tid av alla kategorier med 10 sekunder(haha).. Måste gratta mina två bästa kompisar Wilma och Emma som tog hem första platserna i denna klass.. Msv, A:1a då går man först in och hoppar grund, sen ut och sen in och hoppar omhoppningen. I denna klass var det b-ponnys, c-ponnys OCH d-ponnys i samma.. Alltså tävlade jag med min lilla b-ponny mot d-ponnysarna. Jag skulle gå in för att öra en fin noll runda. Det gjorde vi! Vi var verkligeb ett team och arbetade med varandra hela banan! Sen efter en stund när jag kollade omhoppningsbanan, så var hon halt!?!.. Men vi var ju kch slog på en tappsko, eller vi spikade på två spikr på en lös sko. Och då har en söm antagligen kommit fel.. Men hon är snart bra!! <3 Men vi vann den klassen ändå, trots att vi va b-ponny! ;) Vi var dom ända felfria! <3 Ska gratta emma igen för hennes ÖVERFINA msv debut, med 8 fel, två rivningar.. Såååå kul för henne!! Hörs inon med mer ingånede! Kram moah :**

Kommentarer
Postat av: Mixat

Ni är sååå grymma ! Bara bäst av alla !!

2012-10-08 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0