Städa,städa,städaaaaa!! ;)

Hej!! :)
mamma har kurs idag så har fixt lite här enma idag/morse.. Så nu ska jag byta om, hästarna har fått matför en stund sen och nu ska dom få komma ut. Ska mocka först, sen rider jag. Tibbie går kondition, Comet rider jag när kursen är slut och Diddi rids nog som hon reds igår!!
 
sen om jag hinner ska jag putsa lite. och fixa transporten och lite så. och så ska jag göra läxor.. Massssaaaa läxor, engelska och matte, haha! :3
och så ska jag ta fram täckena som dom ska ha när dom blir klippta.. Skulle lånat en klippmaskin igår men dwt glömde vi. Me. Vi lånar hem den och sen klipper vi alla tre och aa.. :)
 
nu ska jag skriva ett, eller två inlägg, btw, ni är bra på att kommentera och statestiken är stadig och går bara uppåt och uppåt!! Yeaah, hoppas ni stannar kvar och läser om mitt galna hästliv, haha!! ;D
 
puss Moah!! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0