10 saker..

1. Jag har just nu "godis-förbud", då jag vill ha en bättre hälsa. 2. Jag vet 2 ponnysar nu som jag VILL ha! 3. Jag har nästintill aldrig ridit storhäst. Rider aldrig storhäst, och har hoppat 70 cm(höjdrekooooord, hahah) 4. Jag är skiiiitkräsen med mat och har bacill-skräck! 5. Jag älskar SALT lakrits, lösgodis och lakrita med salt PÅ! 6. Jag läser inte mänga bloggar(längre), bara om jag har sjukt tråkigt läser jag några extra. 7. Jag hatar småkryp, spindlar, gräshoppor, kackelackor.. Jag får typ panik!! 8. Jag HATAR att städa mitt rum, förutom när jag är på "städ-humör" 9. Just nu ligger jag i soffan och kollar på nått konstigt tv-program där en kille har en pratande bil. 10. Jag har bilddagboken(hahaha) eller ska jag säga dayviews och där heter jag coomeet .. Där finns det en massa gamla bilder. Och jag har stallet.se också(till&med Diamant-Stall ;) :o-) där heter jag också coomeet! Puss Moah. Btw, tycker ni om sådana hära inlägg. För då skriver jag fler!! :) Och fälj mig gärna på instagram, där heter jag smeckerlov ! :))

Kommentarer
Postat av: maja olsson

vilka 2ponnysar vill du ha?

2012-10-13 @ 14:42:48
Postat av: maja olsson

vilka 2 ponnysar vill du ha?

2012-10-13 @ 14:43:28
Postat av: Linnéa

Ja det är jättekul med dessa inlägg! :-D

Svar: Åhh vad kul, då fortsätter jag.. Btw din blogg är väldigt fin!! :))
Moah Eckerlöv

2012-10-13 @ 22:40:15
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0