Utkast: Oct. 15, 2012

Godmorgon.. Ligger fortfarande i sängen men har vart vaken en stund!! Vet vad jag ska ha på mig idag så slipper stå och tänka i typ 1 vecka.. ;) Ska gå ut och ge hästarna mat sen och medans jag äter tränar jag på engelska glosorna! (y) smart jag är men väldigt osmart som inte gjorde det igår.. ;/ Aja.. Idag ska alla ridas, går sent idag men ska rida alla!! OCH IDAG SKAAA JAG KÖPA NATURGODIS!!! Dom hade inte den sorten jag ville ha där vi handlade :'( Nu är det bara denna hela veckan kvar för mig i skolan.. SEN HÖSTLOV OCH SM! :') så himla taggad och nästa vecka(sön-tid/ons) kommer bli GRYM, kommer däremot inte säga nått förrens efter SM KANSKE! Om jag ens säger det då!.. ;) Gårdagen.. Somnade fort, därför ingen bloggning. Men handlade och tog in hästarna, det som "hände". Hade så fruktansvärt ont i magen så har jag tänkt att det alltid är när jag ätit vitlök så jag tror att jag är lite känslig för det.. Im a vampire, haha nejdå!! ;) Sen bara köra igenom denna skolvecka och tagga söndag.. Kommer bli bäst och hoppas de* p*****, aja, hörs sen. måste gå upp.. Btw, när jag typ va frisk, blev jg typ sjuk igen!! Har så jäkla ont i halsen nu och näsan rinner&rinner, HATAFÖRKYLNINGHATA Puss Moah :**

Kommentarer
Postat av: my

hej! du skrev ett inlägg för ett tag sen om en ponny som hetter danny ellr något sånt, nu har jag en fråga! vem är denna ponny?

2012-10-16 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0