Utvärdering Björneröds Ridklubb

Parkering: parkeringen var bra, ganska stor, och det va inte så många startande så mycket plats!! Och inte geggig! Plus för det!! ;)

Framridning: väldigt liten, men red knappt där så lungt, annars bra!!

Framhoppning: lite geggigt i ena hörnet men annars var den ganska stor ich bra!! :)

Banor+underlag+hinder: banorna var väldigt bra, eller alla banor förutom i lördags, då LB banan va svårare och mer maxad än LA banan. Annars bra banor, lite kluriga men ändå väldigt "snälla"!! Underlaget var jättebra tycker jag, såg att det va någon som tappade fästet på nått ställe nångång men det va inte många! Plus på det!! Hindrena var JÄTTEfina, och urgulliga!

Priser: man fick väldigt bra priser. När jag vann LA:n fick jag 300 kr presentkort på Gina Tricot och när jag vann Msv fick jag 500 kr på Gina! Braaa, tycker dock dom kunde haft segertäcken/schabrak!

Cafeteria: mycket bra, ich hamburgarna va väldigt goda(ivartfall på söndagen) och billiga!! ;) dock ett litet minus med att colan tog slut! "/

Funktionärer: bra, och trevliga funktionärer! :D

Läktare: en bra läktare som var både på kortsidan och en liten bit på långsidan!!

Övrigt: kan verkligen tänka mig att åka till björneröd igen!! Mycket bra!! Dock det ENDA dåliga var att dom inte hade någon riktig toa "öppen" utan bara baja-major.. Annars jättebraa kanske lite rörigt men aa!! ;) (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0