Bestämde mig för att inte gå till skolan..

Nää.. Kände att det är bättre om jag stannar hemma och försöker bli frisk och så.. Sen ska båda ridas, mockas, putsa och allt sånt. Idag kommer några från Stockholm hit och stannar till söndag! Kul! :D kanske tar och skrittar dom ikväll.. Får se! :) vi skulle nånstans sen också tror jag mamma sa. Och så ska vi handla några saker på höstaffären där då. Ska köpa pälsglans, torrscampoo, stort fluffigt ludd till hackamoret, och så kanske nått mer. Får se! ;) joo, juste, hovolja kanske! :p sen ska jagockså kolla vad jag ska ha för schabrak och så. Tibbie ska ivartfall ha det svarta i DM-klassen! :D är riktigt taggad! Ska bli skitkul att få starta Diddi igen dessutom.. Dock så måste jag få in rytmen och inte sitta och ta tilbaka henne som jag gör på tibbie, utan bara fortsätta galoppera fram till hindret! :) hörs sen, ska gå ner och fixa och tvätta mig.. Och btw, vilket oväder det va inatt.. Tur att hästarna kom in.. För nu ska dom börja få stå inne på natten. Dock måste vi klippa dom. Men detska se till att fixas innan Ljungby! :) hörs sen, puss Moah! :*

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej hej! Jag ska faktiskt också köpa lite ridsaker/stallåda och borstar! Skulle vara kul om vi gjorde det ihop!! Vi kommer runt 4!! Hade bra! Ses snart!

2012-09-14 @ 11:20:00
URL: http://rmmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0